3a Podwozie, Renault Scenic II, Renault Scenic II (PL)

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Podwozie
SYSTEM KONTROLI CIŚNIENIA
W OPONACH
UKŁAD WSPOMAGANIA KIEROWNICY
AUTOMATYCZNY HAMULEC PARKINGOWY
UKŁAD ABS
JM0B - JM0C - JM0F - JM0G - JM0H - JM0J - JM0U
77 11 322 267
SIERPIEŃ 2005
EDITION POLONAISE
"Metody napraw zalecane przez producenta w niniejszej dokumentacji zostały
opracowane na podstawie warunków technicznych obowiązujących w dniu
redagowania tekstu.
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone dla Renault s.a.s.
Przedruk lub tłumaczenie, nawet częściowe, niniejszego dokumentu, jak również
używanie systemu numerów katalogowych części zamiennych są zabronione bez
wcześniejszej pisemnej zgody Renault s.a.s.
Mogą one ulec zmianom w przypadku wprowadzania przez producenta modyfikacji
procesu produkcji różnych podzespołów i akcesoriów pojazdów tej marki".
© Renault s.a.s. 2005
Podwozie
Spis treści
Strona
Strona
35B
SYSTEM KONTROLI CIŚNIENIA
W OPONACH
36B
UKŁAD WSPOMAGANIA
KIEROWNICY
Nr programu : 0350 i wyższe
Vdiag : 48-4C-4D-4F-50
Informacje wstępne 35B-1
Karta diagnostyczna 35B-6
Działanie systemu 35B-8
Wymiana podzespołów 35B-12
Konfiguracje i przystosowania 35B-13
Kontrola zgodności 35B-17
Interpretacja stanów 35B-22
Interpretacja parametrów 35B-26
Uwagi klienta 35B-28
Drzewko lokalizacji usterek 35B-29
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Nr programu od 8341
Vdiag : 04-06-08-0C
Informacje wstępne
36B-1
Karty diagnostyczne
36B-6
Działanie systemu
36B-8
Przeznaczenie ścieżek modułu
elektronicznego 36B-10
Wymiana podzespołów 36B-11
Konfiguracje i przystosowania 36B-12
Tabela zbiorcza usterek 36B-18
Interpretacja usterek 36B-19
Kontrola zgodności parametrów 36B-29
Tabela zbiorcza stanów 36B-37
Interpretacja stanów 36B-38
Tabela zbiorcza parametrów 36B-42
Interpretacja poleceń 36B-43
Uwagi klienta 36B-49
Drzewko lokalizacji usterek 36B-50
Vdiag : 05
Informacje wstępne
36B-1
Karta diagnostyczna
36B-6
Działanie systemu
36B-8
Przeznaczenie ścieżek modułu
elektronicznego 36B-10
Wymiana podzespołów 36B-11
Konfiguracje i przystosowania 36B-12
Tabela zbiorcza usterek 36B-14
Interpretacja usterek 36B-15
Kontrola zgodności parametrów 36B-29
Tabela zbiorcza stanów 36B-37
Interpretacja stanów 36B-38
Tabela zbiorcza parametrów 36B-41
Interpretacja poleceń 36B-42
Uwagi klienta 36B-48
Drzewko lokalizacji usterek 36B-49
Spis treści
Strona
Strona
37B
AUTOMATYCZNY HAMULEC
PARKINGOWY
38C
SYSTEM ABS
ABS Bosch 8.0
Nr Programu 2.3 - Vdiag: 0C - 0D - 0E
Informacje wstępne 37B-1
Działanie systemu 37B-5
Przeznaczenie ścieżek 37B-12
Wymiana podzespołów 37B-13
Konfiguracje i przystosowania 37B-16
Tabela zbiorcza usterek 37B-17
Interpretacja usterek 37B-18
Kontrola zgodności 37B-56
Interpretacja stanów 37B-71
Interpretacja parametrów 37B-82
Opracowanie trybów sterujących 37B-83
Uwagi klienta 37B-86
Drzewko lokalizacji usterek 37B-87
Informacje wstępne
38C-1
Karta diagnostyczna
38C-6
Działanie systemu
38C-8
Przeznaczenie ścieżek modułu
elektronicznego 38C-9
Wymiana podzespołów 38C-10
Konfiguracja i przystosowania 38C-11
Tabela zbiorcza usterek 38C-12
Interpretacja usterek 38C-13
Kontrola zgodności parametrów 38C-37
Tabele zbiorcze stanów i parametrów 38C-38
Interpretacja stanów
38C-39
Opracowanie stanów
i parametrów modułu elektronicznego 38C-40
Działanie trybów sterujących 38C-41
Uwagi klienta 38C-44
Drzewko lokalizacji usterek 38C-45
ESP Bosch 8.0
Vdiag : 08 - 09 - 0A
Informacje wstępne
38C-1
Karta diagnostyczna
38C-6
Działanie systemu
38C-8
Przeznaczenie ścieżek modułu
elektronicznego 38C-10
Wymiana podzespołów 38C-12
Konfiguracja i przystosowania 38C-13
Tabela zbiorcza usterek 38C-15
Interpretacja usterek 38C-16
Kontrola zgodności parametrów 38C-60
Tabela zbiorcza stanów
i parametrów
38C-61
Interpretacja stanów
38C-62
Opracowanie stanów i parametrów
modułu elektronicznego 38C-65
Opracowanie trybów sterujących 38C-67
Uwagi klienta 38C-70
Drzewko lokalizacji usterek 38C-71
SKRÓTY
SKRÓTY
NAZWA SKRÓTU
ABS
System ABS
ALP
Drzewko lokalizacji usterek
APC
Po zapłonie
AVC
Przed zapłonem
BVA
Automatyczna skrzynia biegów
BVM
Mechaniczna skrzynia biegów
BVR
Zautomatyzowana skrzynia biegów
CAN
Controller area network (Kontroler sieciowy)
CA
Klimatyzacja
CD
Płyta kompaktowa
DA
Układ kierowniczy ze wspomaganiem (hydraulicznym)
DAE
Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym
DVD
Cyfrowa płyta wideo
DTC
Diagnostic Trouble Code (Diagnostyczny kod błędu)
EGR
Recyrkulacja gazów spalinowych (Exhaust gaz recycling)
ESP
System kontroli toru jazdy (Electronic stability program)
GMV
Zespół wentylatora
GNV
Gaz ziemny
LPG
Gaz napędowy ciekły
HLE
Blachy o wysokiej granicy elastyczności
MAG
Metal activ gaz (osłona z gazu aktywnego przy spawaniu elementów stalowych)
MIG
Metal inert gaz (osłona z gazu obojętnego przy spawaniu elementów aluminiowych)
MR
Podręcznik Napraw
NT
Nota Techniczna
OBD
On board diagnostic (Diagnostyka pokładowa)
SER
Spawanie elektrooporowe
SSPP
System kontroli ciśnienia w oponach
THLE
Blachy o bardzo wysokiej granicy elastyczności
TM
Normatyw czasowy
UCH
Moduł zespolony w kabinie
UPC
Moduł zabezpieczeń i połączeń
UCT
Moduł sterowania dachem
UHLE
Blachy o najwyższej granicy elastyczności
VIN
Numer identyfikacyjny pojazdu
UCH
Nr programu: 350 i wyższe
Nr Vdiag: 48-4C-4D-4F-50
SYSTEM KONTROLI CIŚNIENIA W OPONACH
Diagnostyka - Informacje wstępne
135B
35B
1. ZAKRES STOSOWANIA DOKUMENTACJI
Niniejsza dokumentacja przedstawia diagnostykę, która może być stosowana w modułach elektronicznych
odpowiadających następującym parametrom:
Pojazd(y):
SCENIC II
Dotyczy funkcji:
System kontroli ciśnienia
w oponach
Nazwa modułu:
Moduł Zespolony w Kabinie
Nr programu:
0350 i wyższe
Nr Vdiag:
48, 4C, 4D, 4F, 50
2. ELEMENTY NIEZBĘDNE DO PRZEPROWADZENIA DIAGNOSTYKI
Typ dokumentacji
Metody diagnostyczne
(niniejsza dokumentacja):
– Diagnostyka wspomagana (zintegrowana z przyrządem diagnostycznym), Dialogys.
Schematy elektryczne:
– Visu-Schemat (płyta CD-ROM).
Typ przyrządu diagnostycznego:
– CLIP
Rodzaj niezbędnych narzędzi specjalistycznych:
Niezbędne narzędzia specjalistyczne
Multimetr
Elé. 1681
Uniwersalna końcówka kontrolna
Ms. 1607
Przyrząd do wzbudzania zaworów
Manometr
Urządzenie do pompowania opon
3. PRZYPOMNIENIA
Postępowanie:
W celu wykonania diagnostyki modułów elektronicznych pojazdu, włączyć zapłon w trybie diagnostycznym
(+ po zapłonie wymuszony).
Postępować w następujący sposób:
– karta pojazdu w czytniku kart,
– Długie naciśnięcie (+ 5 sekund) na przycisk "start", gdy nie są spełnione warunki rozruchu,
– Podłączyć następnie przyrząd diagnostyczny i wykonać czynności diagnostyczne.
SSPP_V48_PRELI/SSPP_V4C_PRELI/SSPP_V4D_PRELI/SSPP_V4F_PRELI/SSPP_V50_PRELI
35B-1
Wydanie 3
SYSTEM KONTROLI CIŚNIENIA W OPONACH
Diagnostyka - Informacje wstępne
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • achim.pev.pl