4 Kontakt z LS Ciesz sie Sukcesem Instrukcja kwiecien 2009, ls

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

4 Kontakt Rozwojowy – Ciesz się Sukcesem

Instrukcja (kwiecień 2009)

Avon

Program Liderzy Sprzedaży

4 Kontakt Rozwojowy

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ciesz się Sukcesem

Jak motywować zespół?

 

Instrukcja

 

Kwiecień 2009

Program Liderzy Sprzedaży – 4 Kontakt Rozwojowy – przegląd

Ogólne omówienie

 

 

 

 

Przedstawiamy instrukcję dla procesu szkolenia w ramach programu Liderzy Sprzedaży Avonu – 4 Kontakt Rozwojowy: „Ciesz się sukcesemł”. To spotkanie zaplanowane jest w celu podbudowania pewności siebie i umiejętności wywierania wpływu przez Liderów Sprzedaży w ich pracy z nowymi i już działającymi Konsultantkami oraz osobami osiągającymi najlepsze wyniki i aspirującymi do awansu.

 

Główne cele spotkania:

·         Nabycie umiejętności doskonalenia i wpływania na innych poprzez rozpoznawanie, powielanie zachowań i komunikowanie;

·         Nabycie umiejętności prowadzić spotkań grupowych, w tym spotkania Nova Szansa;

·         Przygotowanie do poprowadzenia 4 Kontaktu Szkoleniowego;

·         Umocnienie zaangażowania LS na rzecz realizacji ustalonych celów.

 

 

Spotkanie pomoże Liderowi Sprzedaży zrozumieć, jak dodać energii i motywować swój zespół poprzez skupienie uwagi na określonych działaniach, które wpłyną i zainspirują Liderów I generacji do poprawienia wyników ogólnych. Lider Sprzedaży inwestujący swój czas w 4 Kontakt Rozwojowy jest zwykle bardziej zainteresowany osiągnięciem poziomu Starszego Lidera Zespołu lub wyższej. A skoro tak to Lider Nadrzędny musi być przygotowany do zainwestowania niezbędnego czasu w jego wspieranie.

 

Treść, układ i ilustracje w tym przewodniku pomyślane są w taki sposób, aby przyczyniać się do interaktywnej dyskusji z Liderem Sprzedaży, od samego początku sesji szkoleniowej aż po ustalanie celów. Ćwiczenia oznaczone ikoną z ołówkiem powinny być wykonane w trakcie spotkania, a na zapytania związane z omawianymi zagadnieniami należy odpowiedzieć, żeby zapewnić pełne zrozumienie ze strony Lidera Sprzedaży.

 

Do momentu 4 Kontaktu Rozwojowego Lider Sprzedaży przejdzie przewidywane 13 do 15 tygodni szkolenia, które obejmuje obserwacje w terenie oraz wsparcie w formie coachingu. Teraz nadchodzi czas, aby Lider Sprzedaży zademonstrował i przekazał to, czego sam się nauczył, swoim Liderom I generacji o wysokim potencjale.

 

Preferowana metoda prowadzenia spotkania to szkolenie indywidualne. Jeżeli jednak 2 Kontakt Rozwojowy jest planowany dla więcej niż jednej osoby, ważne jest, aby każda z uczestniczek po zakończonym spotkaniu wyraźnie rozumiała, co musi robić każdego dnia, żeby osiągnąć sukces.

 

4 Kontakt Rozwojowy – Przewodnik Szkoleniowy przedstawia cztery proste kroki zgodne z wytycznymi PATD. Kluczowe punkty do poruszenia w rozmowie są na każdej stronie albo oznaczone kropką albo wyróżnione jaskrawym kolorem, aby pomóc w pokierowaniu rozmową i podejmowanymi krokami.

 

Poniższa tabela przedstawia cztery kroki i spodziewany czas wymagany na ukończenie pierwszej części szkolenia. Praktyki w terenie oraz sesje coachingu będą zaplanowane w ciągu tygodnia (w sumie powinny potrwać do 2 tygodni) po 2 Kontakcie Rozwojowym, aby obserwować i trenować nowego Lidera Sprzedaży pod kątem 3 Kontaktu Rozwojowego oraz umiejętności coachingu.

 

 

Krok

Cel

Czas trwania

Krok 1

Otwarcie

Str. 2-5

Powitanie, przegląd osiągnięć osobistych i osiągnięć zespołu.

20 minut

Omówienie wyników zmierzających do uzyskania wyższego poziomu.

Przejrzenie umiejętności nabytych podczas Kontaktów Rozwojowych 1-3.

Docenienie osiągnięć.

Odpowiedzi na pytania.

Uzyskaj zaangażowanie w dążeniu do wyższego tytułu.

Krok 2

Demonstracja i wyjaśnienie tematów

Str. 6-17

Wprowadź umiejętności naśladowania, komunikowania, planowania i prowadzenia spotkań zespołu.

40 minut

Podziel się wiedzą na temat dziesięciu sposobów na wzbogacenie prezentacji, rodzajów i elementów spotkania, przygotowywania spotkania.

Podziel się przykładem efektywnego spotkania.

Omów korzyści i powody odbywania spotkania Nova Szansa, jak motywować zespół docenieniem zasług.

Przygotuj obserwację w terenie 4 Kontaktu Szkoleniowego.

Krok 3

Omówienie 2 produktów

Str. 18

Wybierz 2 produkty, żeby nauczyć Lidera podrzędnego, jak sprzedawać, aby utrzymać i zwiększyć ogólną wielkość sprzedaży zespołów.

20 minut

Krok 4

Ustalenie celów

Str. 19-24

Zademonstruj, jak korzystać z raportów, żeby pobudzać i ustalać cele z Liderem I generacji.

40 minut

Rozpoznawaj kandydatów na Liderów sprzedaży, aby ustalać cele awansu.

Przejrzyj strategię dla ciągłego rozwoju, planowanie kalendarza oraz gratulacje od Andrei Jung.

Zaznacz w kalendarzu istotne daty/wydarzenia.

4 Kontakt Rozwojowy– termin:

Jeden z katalogów po obserwacji w terenie 3 Kontaktu Rozwojowego.

 

Obserwacja w terenie: (zob. szczegóły na ostatniej stronie).

Po każdym z Kontaktów Rozwojowych następuje coaching i demonstracja oraz obserwacja w terenie, które powinny odbywać się w ciągu tygodnia po każdym z Kontaktów Rozwojowych.

 

Przygotowanie - Lista kontrolna Lista kontrolna

Materiały

·          4 Kontakt Rozwojowy– „Ciesz się Sukcesem” – przewodnik

·         Dodatek – P...

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • achim.pev.pl