4 Kontakt z LS Ciesz sie Sukcesem Instrukcja kwiecien 2009, ls
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
4 Kontakt Rozwojowy – Ciesz się Sukcesem
Instrukcja (kwiecień 2009)
Avon
Program Liderzy Sprzedaży
4 Kontakt Rozwojowy
Ciesz się Sukcesem
Jak motywować zespół?
Instrukcja
Kwiecień 2009
Program Liderzy Sprzedaży – 4 Kontakt Rozwojowy – przegląd
Ogólne omówienie
Przedstawiamy instrukcję dla procesu szkolenia w ramach programu Liderzy Sprzedaży Avonu – 4 Kontakt Rozwojowy: „Ciesz się sukcesemł”. To spotkanie zaplanowane jest w celu podbudowania pewności siebie i umiejętności wywierania wpływu przez Liderów Sprzedaży w ich pracy z nowymi i już działającymi Konsultantkami oraz osobami osiągającymi najlepsze wyniki i aspirującymi do awansu.
Główne cele spotkania:
· Nabycie umiejętności doskonalenia i wpływania na innych poprzez rozpoznawanie, powielanie zachowań i komunikowanie;
· Nabycie umiejętności prowadzić spotkań grupowych, w tym spotkania Nova Szansa;
· Przygotowanie do poprowadzenia 4 Kontaktu Szkoleniowego;
· Umocnienie zaangażowania LS na rzecz realizacji ustalonych celów.
Spotkanie pomoże Liderowi Sprzedaży zrozumieć, jak dodać energii i motywować swój zespół poprzez skupienie uwagi na określonych działaniach, które wpłyną i zainspirują Liderów I generacji do poprawienia wyników ogólnych. Lider Sprzedaży inwestujący swój czas w 4 Kontakt Rozwojowy jest zwykle bardziej zainteresowany osiągnięciem poziomu Starszego Lidera Zespołu lub wyższej. A skoro tak to Lider Nadrzędny musi być przygotowany do zainwestowania niezbędnego czasu w jego wspieranie.
Treść, układ i ilustracje w tym przewodniku pomyślane są w taki sposób, aby przyczyniać się do interaktywnej dyskusji z Liderem Sprzedaży, od samego początku sesji szkoleniowej aż po ustalanie celów. Ćwiczenia oznaczone ikoną z ołówkiem powinny być wykonane w trakcie spotkania, a na zapytania związane z omawianymi zagadnieniami należy odpowiedzieć, żeby zapewnić pełne zrozumienie ze strony Lidera Sprzedaży.
Do momentu 4 Kontaktu Rozwojowego Lider Sprzedaży przejdzie przewidywane 13 do 15 tygodni szkolenia, które obejmuje obserwacje w terenie oraz wsparcie w formie coachingu. Teraz nadchodzi czas, aby Lider Sprzedaży zademonstrował i przekazał to, czego sam się nauczył, swoim Liderom I generacji o wysokim potencjale.
Preferowana metoda prowadzenia spotkania to szkolenie indywidualne. Jeżeli jednak 2 Kontakt Rozwojowy jest planowany dla więcej niż jednej osoby, ważne jest, aby każda z uczestniczek po zakończonym spotkaniu wyraźnie rozumiała, co musi robić każdego dnia, żeby osiągnąć sukces.
4 Kontakt Rozwojowy – Przewodnik Szkoleniowy przedstawia cztery proste kroki zgodne z wytycznymi PATD. Kluczowe punkty do poruszenia w rozmowie są na każdej stronie albo oznaczone kropką albo wyróżnione jaskrawym kolorem, aby pomóc w pokierowaniu rozmową i podejmowanymi krokami.
Poniższa tabela przedstawia cztery kroki i spodziewany czas wymagany na ukończenie pierwszej części szkolenia. Praktyki w terenie oraz sesje coachingu będą zaplanowane w ciągu tygodnia (w sumie powinny potrwać do 2 tygodni) po 2 Kontakcie Rozwojowym, aby obserwować i trenować nowego Lidera Sprzedaży pod kątem 3 Kontaktu Rozwojowego oraz umiejętności coachingu.
Krok
Cel
Czas trwania
Krok 1
Otwarcie
Str. 2-5
Powitanie, przegląd osiągnięć osobistych i osiągnięć zespołu.
20 minut
Omówienie wyników zmierzających do uzyskania wyższego poziomu.
Przejrzenie umiejętności nabytych podczas Kontaktów Rozwojowych 1-3.
Docenienie osiągnięć.
Odpowiedzi na pytania.
Uzyskaj zaangażowanie w dążeniu do wyższego tytułu.
Krok 2
Demonstracja i wyjaśnienie tematów
Str. 6-17
Wprowadź umiejętności naśladowania, komunikowania, planowania i prowadzenia spotkań zespołu.
40 minut
Podziel się wiedzą na temat dziesięciu sposobów na wzbogacenie prezentacji, rodzajów i elementów spotkania, przygotowywania spotkania.
Podziel się przykładem efektywnego spotkania.
Omów korzyści i powody odbywania spotkania Nova Szansa, jak motywować zespół docenieniem zasług.
Przygotuj obserwację w terenie 4 Kontaktu Szkoleniowego.
Krok 3
Omówienie 2 produktów
Str. 18
Wybierz 2 produkty, żeby nauczyć Lidera podrzędnego, jak sprzedawać, aby utrzymać i zwiększyć ogólną wielkość sprzedaży zespołów.
20 minut
Krok 4
Ustalenie celów
Str. 19-24
Zademonstruj, jak korzystać z raportów, żeby pobudzać i ustalać cele z Liderem I generacji.
40 minut
Rozpoznawaj kandydatów na Liderów sprzedaży, aby ustalać cele awansu.
Przejrzyj strategię dla ciągłego rozwoju, planowanie kalendarza oraz gratulacje od Andrei Jung.
Zaznacz w kalendarzu istotne daty/wydarzenia.
4 Kontakt Rozwojowy– termin:
Jeden z katalogów po obserwacji w terenie 3 Kontaktu Rozwojowego.
Obserwacja w terenie: (zob. szczegóły na ostatniej stronie).
Po każdym z Kontaktów Rozwojowych następuje coaching i demonstracja oraz obserwacja w terenie, które powinny odbywać się w ciągu tygodnia po każdym z Kontaktów Rozwojowych.
Przygotowanie - Lista kontrolna Lista kontrolna
Materiały
· 4 Kontakt Rozwojowy– „Ciesz się Sukcesem” – przewodnik
· Dodatek – P...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]Pokrewne
- Strona startowa
- 4 zlot WSK karta zgloszenia, zlot wsk 2009
- 4 zlot WSK zezwolenie rodzica opiekuna, zlot wsk 2009
- 39.Palmer Diana - Najlepszy prezent (2009) Tony&Millie, Palmer Diana, Long Tall Texans
- 3 KODAK udostępnianie i oznaczanie zdjęć, Instrukcje, KODAK C143
- 4 - pierszeństwo przejazdu, instruktor nauki jazdy, Kurs na naukę jazdy
- 4 - how to ask directions, BBC.English.Le ssons.(MP3+Tra nscripts) - Instruction and Advice
- 38 Instrukcja montażu i konserwacji U122, Kotły wiszące
- 39 Instrukcja serwisowa U122, Kotły wiszące
- 4 września 2009, Scenariusze, Przedszkole, 4-5 latki, Wrzesień
- 3 kat grudzień 2009, Cenniki
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- charloteee.keep.pl